Delegátský online servis 24/7
Vaše dovolená s TUI právě začíná!
1. Stáhněte si mobilní aplikaci TUI
2. Účet myTUI
Navštivte webové stránky: https://www.tui.cz/mytui nebo otevřete myTUI v TUI mobilní aplikaci.
Vytvořte si účet, nebo se přihlaste pomocí e-mailu, který jste zadali při rezervaci.
3. Rezervace v myTUI
Přidejte své číslo rezervace do svého účtu myTUI v mobilní aplikaci.
Podrobnosti o rezervaci jsou k dispozici na myTUI.
Kontakt s TUI před dovolenou
Kontakt s TUI během Vaší dovolené - Delegátský online servis 24/7
Česká podpora TUI Service Center je Vám k dispozici 24/7 během Vaší dovolené
Služba je poskytována v českém jazyce.
Jak vypadá Delegátský online servis 24/7 během dovolené s TUI?
Nezapomeňte si před odjezdem stáhnout mobilní aplikaci TUI a přihlásit se do myTUI.
Po přistání Vás čeká pasová kontrola, nebo přímo vyzvednutí odbaveného zavazadla z pásu.
Po vyzvednutí zavazadel se vydejte k východu. Zaměstnanec TUI Vás nasměruje k autobusu. U některých destinací najdete informace o transferu také v aplikaci myTUI.
Autobus Vás zaveze do Vašeho hotelu. Nelekejte se, autobus bude stavět u více hotelů a řidič vždy včas uvede u kterého hotelu zastaví.
Po příjezdu do hotelu předložte na recepci vaše cestovní doklady, které jste si vytiskli z myTUI a váš doklad totožnosti.
ČAS NA BEZSTAROSTNOU DOVOLENOU!
Co dělat v případě dotazů nebo problémů?
V případě jakýchkoli potíží nebo dotazů týkajících se hotelových služeb se obraťte nejprve na recepci.
TUI Service Center je Vám k dispozici 24/7, a to i v mobilní aplikaci TUI. Využijte jakoukoli formu kontaktu a dejte nám vědět, s čím Vám můžeme pomoci.
Jak vypadá Delegátský online servis 24/7 před návratem do Čech?
Potvrďte si aktuální časy zpátečních letů 48 hodin před odletem:
• v servise my TUI v mobilní aplikaci TUI;
48 hodin před odletem si ověřte čas transferu z hotelu na
letiště:
• v servise myTUI v mobilní aplikaci TUI;
• v TUI Service Center.
Obdržíte palubní vstupenku, a poté můžete přejít k bezpečnostní kontrole a Vašemu gate.
Co získáváte používáním myTUI?
Stažení cestovních dokladů 5 dní před odjezdem.
Aktuální časy letů a zavazadlové limity.
Odpovědi na často kladené otázky
Průvodce dovolenkovou destinací
Informace o transferu a čase vyzvednutí z hotelu
Možnost vystavení faktury
chat TUI Service Center k dispozici na Vaší dovolené
Zaregistrujte se a přidejte svou rezervaci do svého účtu myTUI: tui.cz/mytui
V případě následujících otázek se obraťte na uvedené místo:
✓ Informace o dopravě do hotelu a na letiště → mobilní aplikace TUI nebo TUI Service Center✓ Reklamace během dovolené týkající se nedodržení smluvních služeb → TUI Service Center
✓ Prodloužení/zkrácení pobytu nebo změna hotelu → TUI Service Center