Calido Maris - informace
Nejoblíbenější filtry:
- PRO RODINY
- Dětské skluzavky
- Wellness
- Dětské hřiště
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Poloha:
- přibližně 22 km od centra Manavgat
- přibližně 50 m od pláže
- Kvalita spánku
- Umístění
- Pokoje
- Služba
- Cena / kvalita
- Čistota
- Marie R2024-05-02Vyjímečný
Hotel je vyborny, zaslouzi 5*!! Pokoje ciste, nove, dbaji o poradek. Jidlo vyborne, rozmanite, dietni i tradicni evropske i turecke. Animatori jsou skveli! Tchiko, Kiki, Fabio and Sousou jsou nejlepsi!!!! Byli jsme v mnoha hotelech, ale tady bylo nejlip!
- lubo_h3172019-09-07Vyjímečný
Pro rodinou dovolenou jako stvořené. Personál velice profesionální. All inclusive v pravém slova smyslu. Jídlo delikátní i pro malé děti. Vždy si vyberete. Dětské jídelní židle samozřejmostí. Alkohol, džusy, kava a občerstvení i na pláži kdy si vspomenete. Animační programy na vysoké úrovni. Nebojte se negativních recenzí. Osobně tyto lidi moc nechápu. Pramení spíše z nevedomosti. Chcete na pokoj uklízečku? Stačí zmáčknout tlačítko, jít se bavit a bude postarano. Nic z toho co negovaly se nenaplnilo. Jediný negativum je náročnější vstup do moře, kde je skalnaté dno (kluzké). Pokud hledáte rodinou dovolenou a o nic se nestarat. Mohu jen doporučit.
- JirkaStochl2018-11-01
Celkový dojem z dovolené mi v žádném případě veškeré okolnosti nepokazily, do Turecka létám pravidelně a dojem z této krásné země rozhodně nepokazí jakýsi hotel. Pokusím se shrnout veškeré recenze do několika bodů, ale upřímně říkám, že pobyt v hotelu CALIDO MARIS SI ROZHODNĚ DOBŘE PROMYSLETE. Umístění hotelu: Absolutně na "samotě u lesa", což jediné jsme věděli. Hotel ideální pro "koupáky", kteří se nehnou z hotelu (ovšem koupáci, pozor na pláž - viz níže). Žádná možnost transferu přímo z hotelu, krom taxi či jiného placeného druhu transferu - stanice dolmuš cca 1 km od hotelu u hlavní silnice Alanya - Manavgat. První civilizace cca 7 km. Nejlepší volbou je zapůjčení auta. Pláž: Patrně nejhorší pláž, kterou jsem za své letité cestování viděl. Písek doplněný o oblázky, avšak vstup do moře absolutně kaskadérský výkon, přístup po kamenných plotnách, které kloužou více jak led. Každodenně jsem byl svědkem hrozivě vypadajících pádů dětí i dospělých. Absolutně žádné varování či poznámka v hotelu k takto tragické pláži. Jinak moře čisté, vzhledem k hrubému písku a oblázkům nemohlo být zakalené zvířeným jemným pískem. Pokoje: Velmi pěkně zařízený pokoj, v mém případě s přímým výhledem na moře - za poplatek. Pokoj naoko odpovídající standardu 5*, jinak úklid velmi nedbalý, některé dny úklid zcela vynechán, občas něco ulomené, upadlé, ovšem na pokoji obvykle jen spím, neměl jsem tedy důvod ke stížnostem. Vzhledem k velmi malému stáří hotelu hotel značně zanedbán. Strava a jídelna: Pestrost příloh značná, pestrost hlavních jídel téměř nula, ke každému jídlu hranolky (v případě snídaně cibulové kroužky a krokety) a bramborová kaše. Pokud se jednalo o místní pokrmy (ryby, mořské plody), tak tyto podivné kvality, nedokořeněné, naprosto mdlé. V KAŽDÉM SALÁTU KOPR!!! Tento odporný zelený mor nesnáším, tudíž se mi párkrát chtělo vzteky brečet!!! :-) Jídelna byl každodenní boj o příbory, místo, často jsme si uklízeli stoly sami, abychom si k jídlu mohli vůbec sednout. Personál zmatený, pomalý, absolutní nekoordinovanost. All Inclusive: Druhý den jsme si za poplatek 3Eura/den připlatili ultra all inclusive (sejf, wi-fi a alkoholické nápoje do 02:00 hod.) Personál specializovaný výhradně na ruskou klientelu, ale je pravdou, že pokud zjistili, že nejste rus (zejm. podle angličtiny, kterou velmi neochotně mluvil i personál), chování se změnilo k lepšímu. Avšak all inclusive patřil k těm velmi slabým, jako host neustále posloucháte, co už nemají, a to cca od 22:00 hod., takže v 01:00 hod. končíte obvykle s vodkou, které mají dost. (Vivat SSSR!) Pochopitelně alkohol jen místní. Bazény Doplněné vodními atrakcemi a až na studenější vodu jim nebylo co vytknout a bazény a vodní atrakce bych označil jako nejlepší věc z celého hotelu. Služby delegáta a transfer První den mírné překvapení v podobě zastávky "na čůrání" (slova delegátky), opět u obchodního střediska, kde "si klidně můžete něco koupit". Tedy v praxi po 45 minutách jízdy z letiště zastávka (cca 20 minut od naší cílové destinace). Častý nešvar cestovních kanceláří neustále turistům zprostředkovávat nákupy vždy a všude, což mi přijde opravdu trapné a v autobuse se nenašel jediný člověk, který by tuto možnost kvitoval, patrně nějaký zájem delegátů či CK (možná malá provize z nákupů = SPEKULACE :-)) Uvádím jen pro pobavení a možná zamyšlení manažerů CK, zda-li turistům nepřestat nutit nákupy při každé příležitosti i v rámci výletů. Paní delegátka na tomto místě vystoupila a dále jsme se o sebe starali sami. (bohužel za celou třicetičlenou skupinu z ČR jsem na recepci jednal já, a to jsem rozhodně nebyl placen, jako delegát). Druhý den setkání s velmi příjemnou paní delegátkou Eliškou Polívkovou, která velmi ochotně pomohla zajistit vše potřebné, od výletů, tipů na nákupy, zajímavosti, až po zapůjčení auta. Eliško děkujeme! Závěrem bych uvedl, že Calido Maris je další z řady hotelů ABSOLUTNĚ SPECIALIZOVANÝ NA RUSKOU KLIENTELU, která tvoří cca 95 procent hostů hotelu! Skvělé vychování, ohleduplnost a pokora jsou u ruských klientů pověstné a každý z nás si je dovede živě představit! Když provedu pomyslný součet výše uvedených skutečností, tak CALIDO MARIS JIŽ ROZHODNĚ NIKDY!!!!